Det finns ju mycket i livet som kan göra att man får sig en kick och mår riktigt bra. För några dagar sedan hade jag glädjen att bli uttagen till en kampanj för Buzzador, där man får köpa Tassimo T20 kaffemaskin till ett reducerat pris, mot att man testar produkten, berättar om den för vänner och bekanta mm.
Som jag väntar på denna maskin! Maskinen gör olika sorters drycker genom att man sätter i en kapsel i maskinen och trycker på en knapp. Kapslarna finns att köpa på bland annat ICA, men
här kan du se de olika sorterna. Vad sägs om att kunna ta sig en kopp Gevalia Latte Macchiato på morgonen, eller en kopp Marabou chokladdryck när man känner sig frusen? (Jag vet att det är no-no på chokladdrycken (13,5 g kolhydrater på 150 ml), men hey, jag skulle ju inte vara superstrikt så den måste provas!)
Är du intresserad av att bli en Buzzador så kan du läsa mer
här, och anmäla dig till att bli Buzzador kan du göra
här. Prova, det är jättekul!
(Och anmäler du dig så följ gärna mina länkar så får jag några poäng för det.)
Då ser jag fram emot en perfekt espresso då! :-)
SvaraRaderaJadå, du kan få testa lite av vart! :-)
SvaraRaderaHar den kommit än? ;-)
SvaraRaderaNäe, inte än... :(
SvaraRaderaHar mailat Buzzador och fick till svar idag att de skickar ut 3000(!) maskiner, så de packar och levererar för fullt dagarna i ända! Lovar att bjuda på kaffe så snart maskinen har anlänt! :-)